Ten sklep wykorzystuje technologię "Ciasteczek", która rozszerza możliwości działania sklepu. Więcej informacji w Polityce Prywatności niniejszego sklepu.

close

Zwroty i reklamacje

Jako klient sklepu Meblotrans możesz:

  • Zwrócić towar
  • Zareklamować towar (gwarancja, rękojmia)


1. Zwrot towaru

Na podstawie ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) Klienci zawierający umowę na odległość, (kupno w sklepie internetowym) mają prawo, do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.

Nie trzeba podawać przyczyny zwrotu. Wystarczy wypełnić ten formularz i wysłać podpisany skan na maila: sklep@meblotrans.pl

Przykład:

Agata zrobiła zakupy 15 marca 2018 roku. Kupiła kanapę do salonu. 3 dni później kurier przyjechał z towarem. Okazało, że kanapa jest za mała. Agata wypełniła formularz i wysłała go na maila sklep@meblotrans.pl. Po kilku godzinach przyszło potwierdzenie przyjęcia wniosku od Dawida, właściciela sklepu. Agata zamówiła kuriera i odesłała nieużywany towar. Wraz z przesyłka załączyła oryginał wniosku ze zwrotem. Dawid odebrał kanapę i przelał pieniądze na rachunek bankowy Agaty.
Agata jest zadowolona, że ma szansę dobrać inną kanapę.

WAŻNE: Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych za pobraniem.

WAŻNE: Zgodnie z prawem, nie przyjmujemy zwrotu towaru wykonanego na specjalne zamówienie np. łóżko na określony wymiar.

PAMIĘTAJ: Masz 14 dni na przesłanie wniosku i kolejne 14 dni na zwrócenie towaru.

WNIOSEK MOŻESZ POBRAĆ TUTAJ

2. Reklamacja

Reklamacji możesz dokonać na podstawie RĘKOJMI lub GWARANCJI.

Rękojmia

„Ustawowa odpowiedzialność sprzedawcy względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne rzeczy sprzedanej"

Wady fizyczne mogą polegać na:

  • braku określonych właściwości (np. zawyżono parametry, użyto innych materiałów, brak odpowiednich walorów estetycznych, większe koszty eksploatacji).
  • zmniejszeniu wartości, użyteczności rzeczy (np. przemakalność nieprzemakalnego materiału),
  • niekompletności (np. brak części mebla).

Wady prawne polegają na tym, że:

  • sprzedawana rzecz nie należy do sprzedającego, lecz jest własnością osoby trzeciej,
  • sprzedawana rzecz jest obciążona prawem na rzecz osoby trzeciej

WAŻNE: Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni, od przesłania ich na adres mailowy sklep@meblotrans.pl lub pocztą na adres:

MEBLOTRANS, Nowa Wieś Książęca 105 / 23 , 63-640 Bralin

Gwarancja

Udzielamy 2 lata gwarancji na produkty sprzedawane w sklepie. Udzielenie gwarancji rozpatrujemy na podstawie złożonego pisemnego wniosku przesłanego na adres mailowy sklep@meblotrans.pl lub pocztą na adres:

MEBLOTRANS, Nowa Wieś Książęca 105 / 23 , 63-640 Bralin

WAŻNE: Warunkiem rozpatrzenia gwarancji, jest przesłanie, jako załącznik do wniosku – dowodu zakupu (paragon lub faktura). Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania wniosku.

WNIOSEK MOŻESZ POBRAĆ TUTAJ

Masz pytania związane z reklamacją lub zwrotem?

Skontaktuj się z nami