Pomoc
Ile będę czekać na dostawę?
Realizacja dostawy wynosi od 3 do 21 dni roboczych, licząc od dnia wysłania zamówienia (termin uzależniony od dostępności mebli - o szczegóły prosimy pytać mailowo lub telefonicznie).
Czy dostanę informację przed dostawą?
Dzień przed dostawą dzwoni kierowca i informuje o dostawie oraz przewidywanych godzinach dostawy.
Czy poradzę sobie z montażem? Dostanę instrukcję obsługi?
Do każdego mebla jest dołączona instrukcja montażu.
Czy mogę zapłacić przy odbiorze (za pobraniem) i czy kosztuje to dodatkowo?
Można zamawiać za pobraniem. Nie ma dodatkowych kosztów z tego tytułu.
Czy przesyłka jest dobrze zabezpieczeona?
Meble dostarczamy własnym transportem lub firmą kurierską która dba o towar.
Gdzie możecie dostarczyć meble?
Dostarczamy na terenie całego kraju oraz za granicą (Czechy, Niemcy, Słowacja, Anglia).
Jakie są koszty dostawy?
Koszty dostawy wynoszą od 60zł do 150zł w zależności od wybranych mebli. Więcej informacji o dostawie znajdziesz tutaj.
Czy mogę kupić meble na raty?
Tak. Wiecęj informacji znajduje się tutaj.
Czy mogę zwrócić towar bez podawania przyczyny?
Na podstawie ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) Klienci zawierający umowę na odległość, (kupno w sklepie internetowym) mają prawo, do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni. Więcej przeczytasz o tym tutaj.
Jak wygląda reklamacja towaru?
Dbamy o bezpieczeństwo przesyłek, ale może się zdarzyć, że towar ma wadę fabryczną. Każdy klient w takiej sytuacji może złożyć reklamację. Więcej przeczytasz o tym tutaj.
Czy dostanę gwarancję na otrzymany towar?
Tak. Na każdy towar mamy 2 letnią gwarancję.
Gdzie mogę sprawdzić opinie sklepu?
Opinie dostępne są tutaj.
Chciałbym dopytać o produkt, gdzie mogę to zrobić?
Telefonicznie lub mailowo. Wszystkie dane kontaktowe są tutaj.
Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Wchodząc na swoje konto w sklepie można sprawdzić status zamówienia lub przedzwonić.
Czy mogę zmienić moje zamówienie, które jest w realizacji?
Jeżeli nie jest jeszcze wykonane, to tak.
Nie mam pewności, że kolor towaru będzie mi odpowiadać. Czy mogę coś z tym zrobić?
Możemy wysłać próbkę materiału. W tej sprawie prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Teraz pora znaleźć mebel twoich marzeń.
Szukaj