Ten sklep wykorzystuje technologię "Ciasteczek", która rozszerza możliwości działania sklepu. Więcej informacji w Polityce Prywatności niniejszego sklepu.

close

Pomoc

Ile będę czekać na dostawę?

Realizacja dostawy wynosi od 3 do 21 dni roboczych, licząc od dnia wysłania zamówienia (termin uzależniony od dostępności mebli - o szczegóły prosimy pytać mailowo lub telefonicznie).

Czy dostanę informację przed dostawą?

Dzień przed dostawą dzwoni kierowca i informuje o dostawie oraz przewidywanych godzinach dostawy.

Czy poradzę sobie z montażem? Dostanę instrukcję obsługi?

Do każdego mebla jest dołączona instrukcja montażu.

Czy mogę zapłacić przy odbiorze (za pobraniem) i czy kosztuje to dodatkowo?

Można zamawiać za pobraniem. Nie ma dodatkowych kosztów z tego tytułu.

Czy przesyłka jest dobrze zabezpieczeona?

Meble dostarczamy własnym transportem lub firmą kurierską która dba o towar.

Gdzie możecie dostarczyć meble?

Dostarczamy na terenie całego kraju oraz za granicą (Czechy, Niemcy, Słowacja, Anglia).

Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy wynoszą od 60zł do 150zł w zależności od wybranych mebli. Więcej informacji o dostawie znajdziesz tutaj.

Czy mogę kupić meble na raty?

Tak. Wiecęj informacji znajduje się tutaj.

Czy mogę zwrócić towar bez podawania przyczyny?

Na podstawie ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) Klienci zawierający umowę na odległość, (kupno w sklepie internetowym) mają prawo, do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni. Więcej przeczytasz o tym tutaj.

Jak wygląda reklamacja towaru?

Dbamy o bezpieczeństwo przesyłek, ale może się zdarzyć, że towar ma wadę fabryczną. Każdy klient w takiej sytuacji może złożyć reklamację. Więcej przeczytasz o tym tutaj.

Czy dostanę gwarancję na otrzymany towar?

Tak. Na każdy towar mamy 2 letnią gwarancję.

Gdzie mogę sprawdzić opinie sklepu?

Opinie dostępne są tutaj.

Chciałbym dopytać o produkt, gdzie mogę to zrobić?

Telefonicznie lub mailowo. Wszystkie dane kontaktowe są tutaj.

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Wchodząc na swoje konto w sklepie można sprawdzić status zamówienia lub przedzwonić.

Czy mogę zmienić moje zamówienie, które jest w realizacji?

Jeżeli nie jest jeszcze wykonane, to tak.

Nie mam pewności, że kolor towaru będzie mi odpowiadać. Czy mogę coś z tym zrobić?

Możemy wysłać próbkę materiału. W tej sprawie prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Teraz pora znaleźć mebel twoich marzeń.

Szukaj